Podmanivá prezentácia Fall Guys a dosiahnuteľná mechanika z nej robia zatiaľ najpríjemnejšiu battle royale, pričom len niektoré nedostatky jej bránia prekonať samú seba.

Battles Royals existujú len niekoľko rokov a z väčšej časti boli prísne udržiavané v rovnakom hernom žánri. Či už hráte Warzone, Fortnite alebo Apex Legends, vždy a za každých okolností vystrelíte zo zbrane a utečiete pred inváznym kruhom a rozdiely sa prejavia v malých úpravách ich zavedených vzorcov. Príliš farebný a náladový Battle Royale Fall Guys: Ultimate Knockout je skvelým príkladom toho, že tento žáner prosperuje zo svojich koreňov. Ide o podstatne dostupnejšiu verziu formátu pre viacerých hráčov s jednoduchým ovládaním a množstvom minihier, ktoré dodávajú tejto hernej šou šarm aj napätie.

Ako jeden zo šesťdesiatich rôznofarebných súťažiacich v tvare cukríkov sa zúčastňujete veselého a komického závodu, ktorý bude korunovaný za víťaza pätnásťminútových zápasov Fall Guys. Každá z nich je rozdelená do viacerých minihier, pričom po každej z nich je niekoľko vyradených hráčov. Všetky tieto hry pokrývajú množstvo tém, od jednoduchých prekážkových dráh až po zúrivé tímové hry, v ktorých zbierate toľko vajíčok, koľko môžete do jedného košíka. Minihry dobre využívajú jednoducho zrozumiteľnú schému ovládania Fall Guys, ktorá vám umožní ľahko skákať, potápať sa a držať. V spojení s rozkošne hlúpymi animáciami pohybu, podmanivým dizajnom hernej show a dostatočne elektrickým (a báječným) soundtrackom Fall Guys rýchlo upúta vašu pozornosť vizuálne aj zvukovo.

Kliknutím zapnete zvuk

• Halo Infinite – oficiálna upútavka na spustenie kampane
  • Multiplayer hry Halo Infinite má triky, pretože ich, samozrejme, má | LaComparación News
  • Najzásadnejšie hry vyjdú v decembri dvetisíc dvadsaťjeden.
  • Kompletná časová os Halo
  • Trailer FINAL FANTASY XIV verzie 1.0
  • Nová aktualizácia Minecraftu prehlbuje News of The Comparison
  • Ranked Rocket League Sideswipe 1v1 online hra
  • Call of Duty: Vanguard & Warzone - Epoch Trailer 1
  • Marvel's Avengers – Vojna o Wakandu: Kráľovná záhada
  • Zobrazenie bojovej hry Marvel's Avengers Spider-Man
  • Knockout City XNUMX. sezóna – Trailer na spustenie Alien Invaders
  • Dead by Daylight Everlasting Frost kompilačný trailer
  • Zdieľajte, rozdeľujte

• odkaz
    • integrovať

Veľkosť: šesťsto štyridsať × tristo šesťdesiat 480 × 270

• Začína sa o:
    • Končí sa v:
    • Samorozmnožovanie
    • kružnice

Chcete, aby sme si zapamätali tieto nastavenia pre všetky vaše zariadenia?

Zaregistrujte sa alebo sa prihláste teraz!

Na prezeranie videí použite prehliadač, ktorý podporuje videá vo formáte html5. Toto video má neplatný formát súboru. 00:00:00

• Vysoký
  • Moo
  • Nahlásiť problém Ľutujeme, ale k tomuto obsahu nemáte prístup. Ak to chcete vidieť, zadajte svoj dátum narodenia

Kliknutím na 'enter' sa podporí

Podmienky používania a zásady ochrany osobných údajov

Vstúpiť

Práve sa hrá: Video recenzia Fall Guys: Ultimate Knockout

Zberateľská a hracia povaha Fall Guys je jednou z jeho najsilnejších stránok s rýchlymi a zábavnými hrami. Nikdy nie je dosť ťažké vedieť, kedy potrebujete preskočiť medzeru alebo prejsť cez hordy súťažiacich, ktorí sa snažia dostať do cieľa skôr. Toto je herný žáner, ktorý môžete hrať spolu posúvaním supervízora bez toho, aby ste si to užili s hlbokými znalosťami viacerých mechanizmov. Jeho dostupnosť umožňuje komukoľvek sa s ním zabaviť, zatiaľ čo jeho kroky poskytujú pohľad na stratégiu, ktorú si môžu vychutnať skúsení hráči.

S niekoľkými desiatkami rotujúcich scénických žánrov ponúka Fall Guys rozsiahle množstvo zápasov. Hoci každá hra začína pretekmi, každá z nich má rôzne prekážky a prvky, ktoré ich od seba odlišujú. Napríklad Whirlygig je jedným z najdlhších, s ktorými sa stretnete, s rotujúcimi ventilátormi a množstvom platforiem s rotujúcimi prekážkami pripravenými vyhodiť vás z kurzu. Door Dash je skôr podstatne kratšia rasa plná radov zatvorených dverí s určitými náhodnými otvormi, keď nimi hráči prechádzajú. Umiestnenie jedinečných ciest cez každú fázu brán vytvára zábavné prekážky cez brány, ktoré nie sú vybavené na prekonanie, čo zráža hráčov na zem, keď sa oslava snaží ponáhľať do konca. Je to absurdné, no zakaždým rovnako zábavné.

Ak ste niekedy videli Wipeout alebo Takeshi's Castle, spoznáte burlesknú povahu nastavení a oceníte starostlivosť, ktorá bola venovaná kompenzovaniu prvkov šťastia a zručnosti, a len málokomu sa táto značka nepodarí.

Ostatné režimy založené na prežití sú rovnako zúrivé a ohromujúce. Roll Out postaví každého hráča na reťaz rotujúcich platforiem so stenami, prekážkami a náhodnými priestormi, ako sa otáčajú. Pohyb medzi platformami a vyhýbanie sa hordám iných hráčov, ktorí sa snažia urobiť to isté, je rovnako komické ako strategické. Block Party tiež zachytáva tento sentiment a vyzýva ho, aby sa prispôsobil postupne užším priestorom v zapustených stenách. Tieto režimy prežitia nevyžadujú najšikovnejšiu platformu, spravidla končia dlho predtým, ako sa veci zotavia nepríjemným tempom. Ale spôsob, akým nútia každého hráča, aby sa k sebe nepríjemne približoval a vytváral náhodný chaos, je neuveriteľne efektívny.

Ak ste niekedy videli Wipeout alebo Takeshiho hrad, spoznáte burleskný charakter prostredia a oceníte starostlivosť, ktorá bola venovaná kompenzovaniu prvkov šťastia a zručnosti, a len hŕstka z nich zaostáva. Mark . Tail Tag sleduje určitých hráčov a prinúti každého hráča, aby si všimne a strieľal sám. Mala by to byť zábavná tímová hra, ale hráči sa pohybujú presne rovnakou rýchlosťou a vzdialenosť potrebná na zachytenie a ukradnutie chvosta je taká malá, že sa rýchlo zmení na frustrujúce preteky. Ešte horšie je to pri použití ako žánru endgame, kde jediný hráč na konci s tágom vyhráva všetko. Tento krok je príliš veľký pre hŕstku hráčov, ktorí zostali v hre, čo dáva zadnému štartérovi nespravodlivú výhodu. Fall Mountain, posledný režim kariéry, sa tiež spustí, aby ste mohli hrať po usilovnom úsilí potrebnom na to, aby ste sa tam dostali. Ide o prehnane krátku trať, ktorú dokážu úplne vykoľajiť neviditeľné guľky vypálené z veľkých kanónov alebo zlá východisková situácia.

Nebola poskytnutá žiadna legenda Galéria obrázkov 1 Galéria obrázkov 2 Fotogaléria 3 Fotogaléria 4 Fotogaléria 5 Fotogaléria 6 Fotogaléria 7 Fotogaléria 8 Galéria obrázkov 9 Fotogaléria 10

Avšak nie každé finále Fall Guys rieši tieto nedostatky a ďalšie 2 slúžia ako hviezdy. Hex-A-Gone je trýznivá platformová skúška, kde pod vami zmizne zem, keď na ňu bežíte. Je to hra, v ktorej ste odmenení za to, že budete pokračovať na úrovni platformy tak dlho, ako je to možné, či už ide o inteligentné skoky cez priestory vytvorené inými hráčmi, alebo o inteligentnú navigáciu po každej úrovni, aby ste pokračovali v bahne, ktoré je nájdete nižšie. Podobne Jump Showdown umiestni všetkých hráčov na jednu platformu s dvoma rotujúcimi lúčmi. Pohybujú sa rôznymi rýchlosťami, čo vás núti neustále sa pohybovať a načasovať si skoky, aby ste nezostali zaskočení, keď sa dva lúče zoradia. Oba režimy zahŕňajú úroveň zručností, vďaka ktorej sú vhodnejšie na určenie celkového víťaza hry.

Často sa tiež dostanete do tímových režimov, ktoré môžu byť vzrušujúce alebo ohromujúce v závislosti od toho, s kým ste spárovaní. Preteky o prekonanie obrovskej lopty cez prekážkovú dráhu sa môžu stať skúškou trpezlivosti, keď jeden alebo dvaja spoluhráči majú podváhu, zatiaľ čo veľké futbalové zápasy sa môžu z rovnakých dôvodov zdať extrémne jednostranné. Nejde o nedostatky samotných herných režimov – väčšina zachytáva presne tú istú šialenú zábavu ako režimy pre jedného hráča, pričom Egg Scramble a Hoarders ponúkajú stresujúce, no uspokojujúce triky na zbieranie vajec a žonglovanie s futbalom. Ale keď je celý váš tím vyradený len jedným alebo 2 hráčmi, chce to trochu vzrušenia z okamžitého skoku do ďalšej hry.

Po trópoch Battle Royale ponúka Fall Guys aj vlastnú bojovú prihrávku. Nie je to však ten, ktorý si budete musieť kúpiť, aby ste získali najlepšie odmeny. Namiesto toho je to hlavný zdroj pokroku v hre, pričom body z každej hry odomykajú nové vzory vzhľadu, farebné schémy, kostýmy a ďalšie. Každá hra vás tiež odmení rôznymi čiastkami hernej meny na základe vášho výkonu, ktoré môžete použiť v obchode na nákup rovnakých druhov kozmetiky. Koruny, ktoré vám budú udelené za víťazstvá, môžete použiť na nákup vzácnejších a komplexnejších kozmetických predmetov, vďaka čomu budete pokračovať v hre o tieto víťazstvá. Môžete minúť skutočné peniaze na nákup ďalších peňazí v hre, ale sú distribuované v dostatočnom množstve, ktoré považujete za potrebné iba vtedy, ak si myslíte, že musíte mať položku hneď.

Vďaka krátkej hrateľnosti a ľahko pochopiteľnej mechanike je Fall Guys doteraz zďaleka najdostupnejším a najpríjemnejším Battle Royale. Jeho žiarivé farby a rôzne herné režimy odvedú dobrú prácu pri zútulňovaní a udržiavaní vás v úzkych, aj keď pocit z hŕstky je v rozpore s uvoľneným charakterom jeho predpokladu. Môže byť srdcervúce vidieť, že sa hra predčasne skončí kvôli nerovným tímovým zápasom, a ešte horšie, keď budete nútení prejsť niektorým z neuspokojivých koncových režimov Fall Guys. Ani to nestačí na to, aby sme vykoľajili zábavu, ktorú Fall Guys neustále produkuje, so svojou neprehľadnou...

Kde stiahnuť Fall guys: ultimate knockout

Zdieľať